x

Vil du i samarbejde med dygtige og engagerede kollegaer bidrage til ledelsesbetjening, rapportering, sagsbehandling mv. i Ledelsessekretariatet og bl.a. være med til at styrke Realdanias arbejde med samfundsansvar? Så er du måske den nye kollega, vi søger. 

Hvem er vi?

Realdania er en filantropisk forening med omkring 165.000 medlemmer. Vi fokuserer på at løse samfundets udfordringer i samarbejde med ildsjæle og lokale og nationale partnere, og vi arbejder bl.a. med byudvikling, klimaindsats, bygningskultur, udvikling af yderområderne og seniorbofællesskaber. Gennem vores støtte og involvering i projekter inden for det byggede miljø ønsker vi at skabe livskvalitet og bidrage til en positiv udvikling i samfundet. 


Du bliver en del af Ledelsessekretariatet, hvor vi har fokus på høj kvalitet og et godt og uformelt samarbejde, ligesom du kommer til at have et tæt samarbejde om dine opgaver med de øvrige kollegaer bredt i foreningen. 

Vi er en arbejdsplads, der er præget af faglighed og kvalitet og af hjælpsomhed og gode kollegaer. Vi har et aktivt miljø både fagligt og socialt, og har gode rammer om vores arbejde med en meget aktiv personaleforening, forsikringer, frokostordning m.m.

Opgaverne

Dine opgaver som konsulent i Ledelsessekretariatet er bl.a. at:

  • Deltage i den generelle forberedende ledelsesbetjening af direktion og bestyrelse, herunder forberede diverse mødeaktiviteter og håndtere f.eks. virksomhedsrapportering og andre ad hoc opgaver i Ledelsessekretariatet i samarbejde med de andre medarbejdere.
  • Være tovholder på arbejdet med Realdanias handlingsplan for samfundsansvar, herunder bidrag til videreudvikling af arbejdet med samfundsansvar i en fortsat mere ambitiøs retning, samt håndtering af opgaver vedrørende implementering, rapportering og formidling.

Din profil

Du har erfaring med ledelsesbetjening og mødeforberedelse og vil kunne arbejde med en række generelle sekretariatsopgaver, herunder f.eks. koordinering af ledelsesrapportering. Du har også erfaring med at udarbejde oplæg, sætte dig ind i nye områder og optimere processer. Og så vil det være et plus, hvis du har faglig indsigt i arbejdet med CSR, samfundsansvar og bæredygtighed, herunder med at udvikle og implementere politikker eller handlingsplaner og føre dem ud i livet med fokus på bred intern involvering og kendskab. 

Du trives med en blanding af opgaver, fra det mere administrative og rutineprægede, til diverse analyser og interne udviklings- og optimeringsopgaver. Derudover er du bevidst om, at arbejdet i Ledelsessekretariatet udgør fundamentet for, at andre kan udføre deres arbejde, og du brænder for at være med til at få en travl hverdag til at gå op i en højere enhed, samtidig med at der er fokus på samarbejde, kvalitet og udvikling. 

Du er engageret, arbejder selvstændigt og tager initiativ. Du er serviceminded og samarbejdsorienteret og trives med at være en del af et team, der arbejder tæt sammen.

Herudover forventer vi, at du: 

  • Har en akademisk baggrund
  • Har min. 3-5 års erfaring med sekretariatsopgaver og sagsbehandlingsopgaver og/eller lignende opgaver i en organisation af en vis størrelse
  • Har gode samarbejdsevner og er opsøgende og finder løsninger sammen med andre
  • Trives i et job, hvor de daglige opgaver ikke altid kan planlægges på forhånd
  • Kan prioritere opgaverne i perioder med mange bolde i luften
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Er systematisk, grundig og har blik for detaljen
  • Har stærke skriftlige danskkundskaber og evner inden for korrekturlæsning og kvalitetssikring af skriftligt materiale.

Yderligere information

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte KAR+CO Christian Bonde på telefon 40 27 59 00.

Frist for ansøgninger er mandag den 3. februar 2020.

Vi forventer at afholde første samtalerunde i uge 8.

Søg stillingen