PÅ VEJ. Filmaften - se dokumentaren "Alle os og siloen"
På havnen i Stubbekøbing står en forladt kornsilo, som i årevis har delt den lille by midt over. En flok kreative ildsjæle vil gøre siloen til et kunstnerisk vartegn for byen. Så nu skal byen vælge: Skal siloen rives ned – eller skal den lille by drømme stort? Kom til filmaften i Dansk Arkitektur Center og se den nye dokumentarfilm, som skildrer en treårig udviklingsrejse for byen og dens beboere. Realdania har støttet produktionen af filmen, der er en nysgerrig undersøgelse af, hvordan udvikling og omstilling kan se ud i de danske landdistrikter, hvor mange mindre byer ligesom Stubbekøbing er under forandring. Tilmelding til arrangementet åbner i midten af august - hold udkig efter Medlemsnyt i din indbakke!