Bag kulissen på HamletScenen
Er du nysgerrig kulturinteresseret eller garvet teaterkender? Den 8. maj kan du snuse til HamletScenens Shakespeare, få en tur bag scenen og komme tættere på både teaterhistorien og bygningskulturen sammen med stedets direktør og kunstneriske leder, som fortæller, hvorfor der ligger et egnsteater netop i Kulturhavn Kronborg. Vi udlodder i alt 18 x 2 billetter, og pladserne tildeles ved lodtrækning.
Arrangementet er afholdt
Dato
8. maj 2022
Adresse
Strandvejsristeriet
Kronborg 12A
3000 Helsingør
Lukket for tilmelding

Foto: Søren Meisner
Realdanias medlemsarrangement: Rundvisning på HamletScenen
HamletScenen har i mere end 10 år berørt sin samtid med Shakespeares verdenskendte, vedkommende og voldsomme værker. Vi har støttet stedet med midler til istandsættelse af den gamle kaserne, der nu huser teatrets teatersal, publikumsarealer samt talentskole og diverse backstage faciliteter.
Læs mere om projektet
Adresse
Strandvejsristeriet, Kronborg 12A, 3000 Helsingør.
Tid
Søndag den 8. maj 2022, kl.11.00-13.00
Særlig info
Der er parkering flere steder i området omkring Kulturhavnen. Bl.a. ved Kulturværftet/Madmarkedet samt Kronborg Parkering Grønnehave. Husk at sætte 10 min. af til at gå fra p-pladsen til Strandvejsristeriet.
Arrangementet er fortrinsvis udendørs, og vi kommer til at gå en del.
Program
Kl. 11.00 Velkomst på Strandvejsristeriet ved Realdanias vært. Vi byder på kaffe & kage
- Rundvisning ved HamletScenens direktør og kunstneriske leder Lars Romann Engel, som fortæller om egnsteatret, og hvorfor der opføres Shakespeare-forestillinger netop her i Helsingør.
- Vi runder af med mulighed for at få stillet de sidste spørgsmål.
Kl. 13.00 Tak for i dag!
Konkurrencebetingelser
Pladserne ved vores arrangementer fordeles ved lodtrækning. Deltagelse i konkurrencen skal ske senest torsdag den 7. april, og vinderne får direkte besked på mail fredag den 8. april.
Vi oplever, at mange medlemmer ønsker at deltage i vores arrangementer. For at give flest mulige medlemmer chancen for at deltage, har vi valgt at indføre en midlertidig karantæne for både vindere, der deltager i arrangementer og vindere, der udebliver uden afbud: Hvis man har vundet plads på et arrangement, vil man først kunne blive udtrukket som vinder igen 45 dage efter, man udtrækkes som vinder. Hvis man udebliver fra et arrangement uden at melde afbud senest to timer før, vil man først kunne blive udtrukket som vinder igen 60 dage efter, man udtrækkes som vinder. Herefter kan man igen indgå i konkurrencer på lige fod med alle andre medlemmer.
Hvis et arrangement gentages flere gange på samme dag, kan man desuden kun tilmelde sig lodtrækningen på et af tidspunkterne.
Påmindelse via SMS
Du vil modtage en SMS, hvis du har vundet konkurrencen. Realdania behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med vores persondatapolitik. Vær særligt opmærksom på punkt 2.e og 2.f i persondatapolitikken, der vedrører deltagelse i arrangementer og konkurrencer. Hvis du har fået nyt telefonnummer, må du meget gerne give os besked via mitrealdania@realdania.dk.
Bliv medlem af Realdania
Du kan deltage i konkurrencen, hvis du allerede er medlem af Realdania. Boligejere kan blive medlem - det er gratis at være medlem og gratis at deltage i medlemsarrangementer.