Vi har i øjeblikket fire ledige stillinger:

  • Realdania er en filantropisk forening, hvis mission er at skabe livskvalitet gennem det byggede miljø. At være en filantropisk forening betyder kort sagt, at vi uddeler penge til projekter inden for det byggede miljø uden at få noget igen. Pengene til foreningens filantropiske uddelinger kommer fra det afkast, som vi skaber via Realdanias investeringsformue der p.t. er på ca. 20 mia. kr. 

    Realdania IT står for drift af IT platformen og for supporten af vores ca. 230 brugere. Vi har brug for en person, der kan indgå i IT-teamet, og som kan medvirke til at løse stort set alle afdelingens opgaver. Du kommer til at deltage i IT-teamet på lige fod med de fastansatte.

    Vi forventer ikke, at du på forhånd har alle nødvendige kompetencer, men at du er åben for at lære dem på lidt længere sigt.

    I teamet og i Realdania er der et stærkt socialt miljø, ikke mindst blandt foreningen mange studentermedhjælpere.

    Arbejdstiden er typisk 15 timer om ugen med fleksibilitet i eksamens- og projektperioder.

    Du har høj faglighed og stærk IT-forståelse

    Vi forventer, at du er godt i gang med din bachelor på et relevant studie (CBS, Informatik, datalogi. IT-supporter eller lign.) og brænder for IT administration og for at lære noget nyt.

     

    Udvalgte opgaver:

    • Generel support af brugere i Windows10 miljø

    • Installation, vedligehold og udskiftning af pc´ere, iPhones, Ipads mv.

    • Reparation af iPhones (glas udskiftning)

    • Administration og support af cloudtjenester som OneDrive for Business.

    • Medvirke ved udarbejdelse af indstillinger, driftsrapporter, vejledninger, IT-politikker og andre styringsdokumenter.

    • Opsætte nye pc´ere mv. på skriveborde.

    • Deltage i IT afdelingens projekter ofte med eksterne leverandører, møder mv.

    • Vedligeholde IT afdelingens materiale til budget opfølgning.

     

     

    Du er initiativrig, kvalitetsbevidst og serviceminded

    Som person forventer vi, at du er serviceminded, kvalitetsbevidst og systematisk i din arbejdsmetode, og at du tager initiativer.

    Du vil opleve, at udfordringerne og ansvaret vokser i takt med den indsats, du yder. Derfor er det vigtigt, at du trives med arbejdsopgaver, hvor du kan arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst med komplekse problemstillinger. Vi forventer, at du er god til at samarbejde, så du naturligt bliver en del af teamet og bidrager til vores udvikling.

    Interesseret?

    Så send os en kort ansøgning, dit CV, karakterudskrift og eventuelt yderligere materiale til TWI@realdania.dk senest den 15. maj 2017. Samtaler forventes afholdt i uge 21 og 22, og vi forventer, at du kan starte hos os inden sommerferien. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte IT-chef Thomas Wittrock tlf. 4019 4331.


  • Alle boligejere kan blive medlem af Realdania

    Realdania har en klar mission om at skabe livskvalitet for alle gennem det byggede miljø. Realdanias filantropiske aktiviteter har fokus på livskvaliteten ”i husene”, ”mellem husene”, i by og på land og skal være til gavn for almenvellet. Der arbejdes konkret med større samfundsmæssige problemstillinger inden for fem programmer: Rum for alle; Mulighedernes Danmark; Innovation i byggeriet; Den levende bygningsarv og Byer for mennesker.

    Realdania er en forening, der gerne vil have, at flest mulige danskere har kendskab til foreningens virke og kan se, hvorfor man som boligejer eller juridisk ejer af en bygning har en naturlig interesse i at være medlem.

    Opgaverne

    Realdanias bestyrelse har i december 2015 vedtaget Realdanias første egentlige foreningsstrategi.

    Foreningens nye medlemschef får til opgave at medvirke til at indfri de høje ambitioner i den nye foreningsstrategi, hvor der i de kommende år skal ske markant styrkelse og være dokumenterede resultater inden for hvert af de tre ben i strategien: øge kendskabet til Realdania, udvikle tilbuddene til nuværende medlemmer og rekruttere nye medlemmer.

    De konkrete elementer heri er bl.a. at 

    • Videreudvikle hvervningen af nye medlemmer i et tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere
    • Udarbejde en samlet markedsføringsindsats vedrørende medlemsaktiviteter i tæt samarbejde med de relevante interne samarbejdspartnere 
    • Nytænke og udvikle nye medlemstilbud og –fordele, så de er skræddersyede til forskellige målgrupper
    • Styrke arbejdet med at fastholde medlemmer - bl.a. med et stærkt fokus på segmenteret loyalitetskommunikation
    • Videreudvikle medlemsservice, herunder optimere arbejdsprocesser i Medlemsteamet
    • Medvirke til at styrke det interne samarbejde på tværs i Realdania og med Realdanias datterselskaber
     

    Som daglig leder af Medlemsteamet med 6 fastansatte medarbejdere og 2 studentermedhjælpere har du ansvaret for teamets aktiviteter og for, at disse og teamets arbejdsgange løbende tilpasses og optimeres.

    Du refererer til COO og indgår i en ledergruppe, som består af 5 teamledere. Dit samarbejde med især formidlingschefen og sekretariatschefen i Foreningssekretariatet samt ledende medarbejdere i Filantropi er helt centralt i implementeringen af foreningsstrategien. Herudover får du et tæt samarbejde med en lang række af dine øvrige kolleger i Realdania. 
      
    Din profil
    Helt overordnet har du en god forståelse for de vilkår, som en medlemsbaseret forening er underlagt. 

    Hertil kommer, at vi forestiller os, at 
      
    • Du har solid erfaring og dokumenterede resultater med at udvikle medlemsstrategier og ikke mindst en idé- og initiativrig evne til at omsætte strategierne til praksis. Denne erfaring har du måske fra et mediehus, en anden større forening, et bureau eller lignende.
    • Du har en opdateret værktøjskasse i forhold til at udvikle og drive medlemsområdet, herunder hvervning af nye medlemmer og fastholdelse af medlemmer
    • Du har praktisk erfaring inden for CRM, Omnichannal, e-mail marketing, loyalitet/tilfredshedsmålinger, leadgenerering, segmentering, SoMe og digitalt salg og markedsføring
    • Realdania har i dag ca. 150.000 medlemmer, så du må også meget gerne have erfaring med håndtering af større datamængder
    • Du er god til at samarbejde og skabe netværk
    • Du er en dygtig, troværdig og afholdt leder, der gerne selv indgår i den daglige opgaveløsning – eller du er nu klar til dit første egentlige lederjob, hvor du kan benytte din stærke faglighed som afsæt.
    • Du engagerer og inspirerer både din chef, medarbejdere, lederkolleger og eksterne samarbejdspartnere
    • Du trives bedst i et job, hvor der er mange bolde i luften, og hvor du kan brænde for den gode sag
    • Du er analytisk, tænker strategisk og kan bevare overblikket og prioritere din egen og teamets indsat
    • Du har formodentlig en lang, videregående uddannelse eventuelt suppleret med lederuddannelse

    Du tilbydes en spændende og central rolle i forhold til at løfte en for Realdania vigtig strategisk udfordring. Du bliver del af en ambitiøs forening, der er fokuseret på innovation med mange vinkler og på mange niveauer inden for det byggede miljø. 

    Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte konsulent Christian Bonde, KAR+CO på telefon 40 27 59 00

    Søg stilling

  • Er du en erfaren udvikler, der ønsker at arbejde med digital formidling, så er dette job måske noget for dig?

    Bolius ønsker at øge livskvaliteten for boligejere i Danmark, og dette sker bl.a. gennem Bolius’ platforme, hvor websitet f.eks har 12.000.000 besøg om året, som placerer Bolius i top 30 af de mest besøgte sites i Danmark.

    Har du overvejet følgende?

    • Vil du arbejde i en virksomhed med højt til loftet og tid til fordybelse?
    • Vil du arbejde sammen med 10 dygtige kolleger i den digitale afdeling, som har lyst og tid til sparring – og som værdsætter godt kollegaskab?
    • Vil du have ejerskab af dine processer, fleksibilitet og frihed og tid til at udvikle dig fagligt?
    • Vil du arbejde med fokus på at skabe øget livskvalitet for brugerne af Bolius’ ydelser?

    Kan du svare ’JA’ til ovenstående, så brug fem minutter på at læse videre.

    Vi søger en erfaren PHP-udvikler, der sammen med resten af den digitale afdeling vil arbejde med udvikling af platforme, services og data.

    Den digitale afdelings ydelser er en del af kerneforretningen i Bolius.

    Bolius er en del af Realdania, og ikke afhængig af f.eks. reklameindtægter eller salg af andre ydelser. På Bolius' platforme er der kun et formål - at skabe øget livskvalitet til brugerne.

    Ansøgningsside

  • Studentermedhjælper

    Vi formidler via vores magasin BEDRE HJEM, artikler på bolius.dk, vores nyhedsbreve, sociale medier, projekter og meget andet. Vi formidler både til, men også med, vores mange tusinde brugere, så de kan hjælpe os med at blive endnu skarpere på, hvad der rører sig hos boligejerne – I tæt samarbejde med kolleger i vores formidling, vil dine primære arbejdsopgaver består af følgende opgaver:

    • At tagge fotos i vores billedbank og benævne dem byggefagligt korrekt
    • At uploade indhold i vores CMS (Typo3)
    • At udarbejde små tekster, små beregnere, quiz-spørgsmål/svar el.lign.
    • At ajourføre Bolius’ faktaartikler – primært om husets byggeteknik, men kan også være alt fra at tjekke artikler om dræbersnegle til tinglysning
    • Diverse ad hoc-opgaver 

    Ansøgningsside

{{ title }}

{{ description }}