Direktionssekretær
Vil du i samarbejde med dygtige og engagerede kollegaer i Realdanias ledelsessekretariat være med til at få en travl hverdag til at spille for vores direktion og den øvrige ledelse? Så̊ er du måske den nye kollega, vi søger.
Hvem er vi?
Realdania er en almennyttig og almenvelgørende filantropisk forening, der med vores samlede aktiviteter ønsker at gavne alle i det danske samfund ved at bidrage til at skabe livskvalitet, der hvor det byggede miljø kan gøre en positiv forskel. Det er bl.a. vores byrum, parker, bygninger og vores bygningsarv.
Du vil blive en del af Ledelsessekretariatets team bestående af 5 medarbejdere, hvor vi i det daglige arbejde lægger stor vægt på at have et tæt samarbejde, at levere høj kvalitet, og hvor vi værdsætter en uformel omgangsform med plads til et godt grin. Derudover kommer du som direktionssekretær for Realdanias direktion med særligt fokus på at understøtte vores investringsdirektør til at have et tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i sekretariatet og gode kollegaer bredt i foreningen. Du bliver også̊ en del af det vigtige bindeled til vores store eksterne, herunder internationale, netværk.
Jobbet
Jobbet er en fuldtidsstilling, og dine opgaver er bl.a.:
- Kalenderplanlægning og mødeplanlægning i alle dets facetter, herunder planlægning af større møderækker og arrangementer og koordinering med interne og eksterne parter, for direktionen og den øvrige ledelse, men med særligt fokus på understøttelse af investeringsdirektøren, der sammen med den administrerende direktør udgør direktionen i Realdania
- Assistance med afvikling af møder og arrangementer - af og til sen eftermiddag/aften
- Sammen med det øvrige ledelsessekretariat stå̊ for at planlægge processen for, indsamle, levere, håndtere og kvalificere mødemateriale, rapporteringer m.v. i høj kvalitet og til tiden, herunder f.eks. PowerPoint-præsentationer og korrekturlæsning
- Udgiftskontering og rejsebestilling
- Deltagelse i diverse mødeaktiviteter og opgaveløsning af en række andre ad hoc-opgaver for direktionen som f.eks. større arrangementer, hvor direktionen er værter, i samarbejde med de andre medarbejdere i Ledelsessekretariatet
Din profil
Du har først og fremmest forståelse for, at dit arbejde udgør fundamentet for, at andre kan udføre deres arbejde, og du brænder for at være den, der er med til at få en travl hverdag til at gå op for den øverste ledelse. Du evner og har lyst til at arbejde i en organisation, hvor der er gang i butikken og fokus på samarbejde, kvalitet og udvikling. Du kan både være sekretæruddannet, AC’er eller have en professionsbachelor i administration, men din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, hvis du er systematisk, grundig og har blik for detaljen. Du forventes at bidrage til, at vi løbende effektiviserer og forbedrer vores måde at løse opgaverne på.
Herudover forventer vi, at du:
- Har nogle års erfaring med lignende opgaver i en organisation af en vis størrelse
- Har gode samarbejdsevner og god balance mellem venlighed, vedholdenhed og autoritet i den særlige rolle som bindeled mellem direktionen og den øvrige organisation
- Trives i et job, hvor de daglige opgaver ikke altid kan planlægges på forhånd
- Trives i et job, hvor der er mange bolde i luften, og kan prioritere opgaverne i den situation
- Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for at følge op på og komme i mål med opgaverne men også̊ i høj grad være opsøgende og finde løsninger sammen med andre
- Har stærke skriftlige danskkundskaber og behersker engelsk i skrift og tale
- Er vant til at arbejde med hele Office pakken herunder SharePoint og OneDrive
Realdania
Du tilbydes en arbejdsplads, der er præget af faglighed og kvalitet, og af hjælpsomhed og gode kolleger. Vi har et aktivt miljø både fagligt og socialt, og har gode rammer om vores arbejde med en meget aktiv personaleforening, forsikringer, god frokost, mulighed for hjemmearbejde m.m.
I Danmark bor godt 6 mio. mennesker. Omkring 1.400 byer og flere end 4 mio. bygninger udgør rammerne om vores hverdag. Det er her, vi bor, arbejder, går i skole, dyrker vores fritid og lever vores liv. Og det er her, Realdania gør en forskel. Vi er en uafhængig filantropisk forening med omkring 190.000 medlemmer fra hele landet. De penge, vi bruger på at støtte store og små̊ projekter inden for det byggede miljø, kommer fra afkastet af vores investeringsformue.
Yderligere information
Frist for ansøgning til jobbet er mandag den 3. november 2025. Vi forventer at afholde første samtalerunde i uge 45 eller 46.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte konsulent Christian Bonde, KAR+CO, på telefon 40 27 59 00.
Er jobbet noget for dig, kan du uploade ansøgning og CV via dette link.